© All rights reserved.
Progress Net Progress Net
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
  • Έργα
  • Η εταιρεία
  • Blog
Επικοινωνία
Progress Net
20Ιούλ

Νέο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ: Ψηφιακός Μετασχηματισμός

20 Ιουλίου 2022 ProgressNet ΕΣΠΑ - Επιδοτήσεις 11
εσπα ψηφιακά εργαλεία

Περιγραφή του νέου προγράμματος ΕΣΠΑ “Ψηφιακός Μετασχηματισμος”.

👍 Το ποσό επιδότησης είναι από 18.000€ μέχρι 1.200.000€.

Μοναδική Προϋπόθεση: Η αιτούσα εταιρεία να είχε έστω και 5 αποσχολούμενα άτομα (εργαζόμενους) το έτος 2021.

Το πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού ΕΣΠΑ είναι αρκετά φιλικό και προσιτό προς όλες τις επιχειρήσεις.

Αναλαμβάνουμε όλα τα έγγραφα και την διαδικασία ένταξης στο πρόγραμμα ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ.

1η Βαθμίδα: 18.000€ – 30.000€

2η Βαθμίδα: €50.000€ έως και 650.000€

3η Βαθμίδα: 200.001€ έως και 1.200.000€

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερα.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes *
Loading
Read more
29Νοέ

Mobile Εφαρμογή: Από την ιδέα στην πράξη!

29 Νοεμβρίου 2020 ProgressNet Mobile Εφαρμογές 12
Mobile Εφαρμογή

Έχετε μια ιδέα για μια mobile εφαρμογή και θέλετε να την κάνετε πράξη;
– Ποια είναι τα βήματα;
– Ποιοι είναι οι κατάλληλοι συνεργάτες;
– Πόσα χρήματα θα χρειαστείτε;
– Πώς θα την κάνετε επιτυχημένη;

Αυτά είναι τα συνηθισμένα (και δικαιολογημένα) ερωτήματα για τον καθένα που θέλει να μετουσιώσει την ιδέα του για mobile εφαρμογή, αλλά δε γνωρίζει τα βήματα και τις απαιτήσεις.

Παρακάτω θα βρείτε τις απαντήσεις:

«Θα πιάσει η ιδέα μου;»

Κατά τη γνώμη μας, στην πληροφορική δεν υπάρχει η έννοια της παρθενογένεσης. Ο τομέας της πληροφορικής είναι τόσο δημοφιλής και παγκοσμιοποιημένος που είναι σχεδόν αδύνατον να σκεφτείτε την μοναδική ιδέα που δεν έχει υλοποιηθεί από κανέναν άλλον στον πλανήτη.

Ακόμα και αν δεν την έχετε ακούσει πότε ή δεν τη βρήκατε στο internet, υπάρχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες να υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή (θα πόνταρα ότι θα τη βρείτε στην Κίνα…). Φυσικά αυτό δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σας αποθαρρύνει να ξεκινήσετε.

Η επιτυχία της mobile εφαρμογής δεν εξαρτάται τόσο από την ιδέα αλλα κυρίως από την εκτέλεσή της.

Συνεπώς δεν υπάρχει καλή ή κακή ιδέα. Υπάρχει καλή και κακή εκτέλεση (υλοποίηση). Αυτό που εσείς οφείλετε να κάνετε είναι να οργανώσετε όσο γίνεται καλύτερα τα βήματά σας, επιλέγοντας παράλληλα τους κατάλληλους συνεργάτες.

«Πώς θα προστατέψω την ιδέα μου»

Είναι λογικό και αναπόφευκτο ότι θα γνωστοποιήσετε την ιδέα σας σε κάποιους ανθρώπους – επαγγελματίες εκτός του φιλικού σας κύκλου. Για παράδειγμα σε έναν δικηγόρο, έναν γραφίστα ή την εταιρεία πληροφορικής που θα υλοποιήσει τη mobile εφαρμογή. Ιδανικά, θα πρέπει να υπογράψετε ένα Συμφωνητικό Εχεμύθειας (NDA) με τον/τους επαγγελματίες που θα μοιραστείτε τις πληροφορίες, προκειμένου να προστατευθείτε από οποιαδήποτε διαρροή των πληροφοριών αυτών.

Κατοχύρωση Πνευματικών Δικαιωμάτων (Copyrights)

Εδώ τα πράγματα γίνονται λίγο περίπλοκα: Σαφώς μπορείτε να απευθυνθείτε σε δικηγόρο για να κατοχυρώσετε τα πνευματικά δικαιώματα της ιδέας και της εφαρμογής. Αυτό δε σημαίνει, όμως, ότι θα είστε προστατευμένοι πλήρως. Γενικά μιλώντας, θα μπορούσε κάποιος άλλος να υλοποιήσει την ίδια ιδέα με λίγο διαφοροποιημένο concept και να μη συγκρούεται με τα δικά σας πνευματικά δικαιώματα. Μην ξεχνάμε επίσης ότι η διαδικασία κατοχύρωσης κοστίζει…

Στα θετικά συγκαταλέγεται το γεγονός ότι με την κατοχύρωση θα μπορούσατε δυνητικά να αποτρέψετε κάποιους υποψήφιους ανταγωνιστές. Προχωρήστε, λοιπόν, στην απόφαση κατοχύρωσης με μεγάλη προσοχή και κατόπιν συμβουλής έμπειρου, στα συγκεκριμένα θέματα, δικηγόρου.

«Χρειάζεται να έχω εταιρεία;»

Εφόσον και μόνο σκοπεύετε να έχετε έσοδα από την εφαρμογή, τότε ναι. Χρειάζεται να έχετε μια νομική μορφή (Ατομική, ΙΚΕ, Ομόρρυθμη κ.τ.λ.) για να προσκομίζετε το αντίστοιχο παραστατικό (απόδειξη/τιμολόγιο) στους πελάτες σας. Για τη δημιουργία εταιρείας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον λογιστή σας.

GDPR

mobile-εφαρμογή-idea-to-action-4

Ο Ευρωπαϊκός κανονισμός GDPR αναφέρεται στη προστασία των προσωπικών πληροφοριών των χρηστών που αποθηκεύονται και διαμοιράζονται εντός της εφαρμογής (π.χ. ονοματεπώνυμο χρήστη, e-mail, τηλέφωνο κτλ). Η συμμόρφωση προς τον κανονισμό αυτό είναι απαραίτητη και υποχρεωτική. Ο δικηγόρος είναι ο αυτός που αναλαμβάνει τη συγγραφή της Πολιτικής Απορρήτου και Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων.

Πηγαίος Κώδικας

Τελειώνοντας με τα νομικά θέματα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο πηγαίος κώδικας της εφαρμογής ανήκει στον δημιουργό του. Δηλαδή τα πνευματικά δικαιώματα του κώδικα ανήκουν στην εταιρεία που θα τον αναπτύξει. Όχι όμως και τα εμπορικά δικαιώματα! Αυτό σημαίνει ότι ο δημιουργός θα έχει τα copyrights του πηγαίου κώδικα, αλλά δε θα μπορεί σε καμία περίπτωση να εκμεταλλευτεί μέρος της εφαρμογής (ή ολόκληρη την εφαρμογή) για δικό του όφελος.

Στη σύμβαση που θα συνάψετε με την εταιρεία ή τον επαγγελματία ο οποίος θα κατασκευάσει τη mobile εφαρμογή σας, θα πρέπει μεταξύ άλλων να περιγραφεί η περίπτωση αγοράς του πηγαίου κώδικα από εσάς.

Λογότυπο

mobile-εφαρμογή-idea-to-action-4Ξεκινώντας με τα πρακτικά βήματα για την εφαρμογή σας θα χρειαστείτε ένα σήμα, το οποίο ονομάζεται λογότυπο (logo). Το λογότυπο είναι το εμπορικό σήμα της εφαρμογής. Μπορεί να είναι το ίδιο με το λογότυπο της ίδιας της επιχείρησης σας (π.χ. η Coca-Cola χρησιμοποιεί το ίδιο logo στην ιστοσελίδα της, την εφαρμογή της, τα γραφεία της, τις διαφημίσεις κ.τ.λ.).

Εναλλακτικά, το λογότυπο της mobile εφαρμογής μπορεί να είναι μοναδικό και να μην έχει καμία σχέση με οποιοδήποτε άλλο λογότυπο χρησιμοποιείτε ήδη.

Για την κατασκευή ενός επαγγελματικού λογότυπου θα πρέπει να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία γραφίστα. Υπάρχουν επίσης online εργαλεία που μπορείτε να φτιάξετε μόνος/η σας το λογότυπο, αλλά το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι το ιδανικό. Προσοχή επίσης στα πνευματικά δικαιώματα! Σε αντίθεση με τα δικαιώματα της ιδέας, τα πνευματικά δικαιώματα χρήσης του λογότυπου κατοχυρώνονται. Αυτό μπορείτε να το κάνετε μέσω δικηγόρου ή μόνοι σας από εδώ (σύνδεση μέσω του TaxisNet).

Domain – Ιστοσελίδα

Θεωρούμε απαραίτητη την κατοχύρωση του σχετικού domain, παρότι θεωρητικά δε χρειάζεται να έχετε κάποιο domain για να ξεκινήσετε την εφαρμογή. Αν για παράδειγμα η εφαρμογή σας πουλάει είδη γραφείου και την ονομάσατε e-grafeio, θα πρέπει να κατοχυρώσετε το domain www.e-grafeio.gr (εκτός από την κατάληξη .gr, κρίνεται χρήσιμο να κατοχυρώσετε και εκείνα με τις καταλήξεις .com, .eu). Τα κόστη εξάλλου είναι μικρά, περίπου 20€/έτος για κάθε domain.

Η ιστοσελίδα είναι προαιρετική. Συνήθως κατασκευάζουμε την ιστοσελίδα, αφού έχει δημιουργηθεί η εφαρμογή. Ο σκοπός της, μέσω μια απλής σελίδας (landing page), είναι να εξηγούμε με λίγα λόγια, εικόνες ή video περί της εφαρμογής και να παραπέμπουμε τον χρήστη στο Play Store και το App Store για να την κατεβάσει στο κινητό του.

Business Plan

Το business plan είναι ο χάρτης σας. Με οποιονδήποτε συνεργάτη ή χρηματοδότη και αν μοιραστείτε την ιδέα σας, θα πρέπει να μπορείτε να περιγράψετε με αναλυτικό και ξεκάθαρο τρόπο το επιχειρηματικό σας πλάνο. Για τη δημιουργία του business plan μπορείτε να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία, αλλά σίγουρα μπορείτε και μόνος/η σας να δομήσετε ένα μεγάλο μέρος του.

Για αρχή θα πρέπει να μπορείτε να απαντήσετε αναλυτικά τις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Ποιο είναι το πρόβλημα που προσπαθώ να λύσω μέσω της εφαρμογής;
  2. Με ποιον τρόπο λύνω το πρόβλημα;
  3. Το κάνω καλύτερα από τους ανταγωνιστές που υπάρχουν (ανταγωνιστικό πλεονέκτημα);
  4. Πόσα χρήματα χρειάζομαι για να υλοποιήσω το project;
  5. Με ποιον τρόπο θα έχω έσοδα μέσω της εφαρμογής;
  6. Πόσο θα χρεώνω τους πελάτες μου;
  7. Ποιος θα είναι ο τζίρος μου τον πρώτο χρόνο (εύρος κατά προσέγγιση);
  8. Πόσους πελάτες χρειάζομαι για να καλύψω τα έξοδά μου και να κάνω απόσβεση του αρχικού κεφαλαίου;

Marketing Plan

Το πλάνο marketing θα πρέπει να περιγράφει αναλυτικά τον τρόπο με τον οποίο σκοπεύετε να αποκτήσετε χρήστες και πελάτες.

Κάποιες βασικές ερωτήσεις που πρέπει να θέσετε:

  1. Ποιο είναι το κοινό – στόχος μου (π.χ. γυναίκες, 20 έως 40 ετών);
  2. Σε ποιο μέσο/α «συχνάζει» κυρίως το κοινό – στόχος μου;
  3. Σε ποια social media θα διαφημιστώ και με ποιον τρόπο;
  4. Θα ήταν χρήσιμο να διαφημιστώ και εκτός internet (εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση);
  5. Πόσο θα μου κοστίζει κάθε μήνα η διαφήμιση;

Γραφιστικός Σχεδιασμός

Ο επαγγελματίας γραφίστας, εκτός από το λογότυπο που αναφέραμε παραπάνω, είναι αυτός που θα σχεδιάσει όλα τα views, δηλαδή όλες τις οθόνες της εφαρμογής, προτού ξεκινήσει η κατασκευή της. Με τον τρόπο αυτό θα μπορείτε να γνωρίζετε εκ των προτέρων πως θα εμφανίζεται η εφαρμογή και να παραθέσετε τις παρατηρήσεις/διορθώσεις σας.

Ο γραφίστας συνήθως παρέχεται από την εταιρεία πληροφορικής με την οποία θα συνεργαστείτε, καθότι τα δύο αυτά μέρη θα συνεργαστούν άρρηκτα. Μπορείτε, ωστόσο, να αναζητήσετε μόνοι σας τον γραφίστα. Προσοχή όμως! Θα πρέπει να είναι web designer και ακόμα ειδικότερα mobile designer, δηλαδή έμπειρος σε mobile εφαρμογές.

Ανάπτυξη Mobile Εφαρμογής

mobile-εφαρμογή-idea-to-action-6Ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι της 1ης φάσης του project να είναι ο συνεργάτης που θα επιλέξετε για να υλοποιήσει το τεχνικό σκέλος της mobile εφαρμογής. Τα σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσετε για να σας βοηθήσουν στην επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη είναι η εμπειρία του, τα ολοκληρωμένα έργα, οι πελάτες του, καθώς και η επικοινωνία – χημεία μεταξύ σας. Η τιμή από μόνη της δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο επιλογής αν δεν έχουν ελεγχθεί συγκεντρωτικά τα παραπάνω κριτήρια.

Ο συνεργάτης θα πρέπει όχι μόνο να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του project αλλά και να είναι διαθέσιμος να συνεχίσει να εξελίσσει τον κώδικα και τις τεχνολογίες της εφαρμογής, αφότου ολοκληρωθεί η κατασκευή.

Η αλήθεια είναι η εξής: Ο συνεργάτης που επιλέγετε θα είναι πάντα ο άτυπος «συνέταιρός» σας. Μαζί θα πορευθείτε σε όλες τις φάσεις του εγχειρήματός σας και ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας θα οφείλεται στην καλή συνεργασία μεταξύ σας. Αν και ουδείς αναντικατάστατος, είναι πάντα δύσκολο (σε κάποιες περιπτώσεις έως και οικονομικά ασύμφορο) να αναθέσετε τη διαχείριση της εφαρμογής σε νέο συνεργάτη, εφόσον διακόψετε τη συνεργασία σας με τον αρχικό δημιουργό της εφαρμογής. Συνεπώς, η επιλογή του συγκεκριμένου συνεργάτη σας θα πρέπει να είναι κατά το μέτρο του δυνατού η ορθότερη.

Διαχειριστικό Περιβάλλον

Ένα αναπόσπαστο κομμάτι της mobile εφαρμογής είναι το διαχειριστικό περιβάλλον (admin panel ή dashboard). Στην πραγματικότητα είναι ένα δεύτερο σύστημα ξεχωριστό αλλά και άρρηκτα συνδεδεμένο με τη mobile εφαρμογή. Μέσω του διαχειριστικού panel δίνεται η δυνατότητα στον διαχειριστή (σε εσάς) να διαχειρίζεται τη mobile εφαρμογή, προβαίνοντας σε ένα μεγάλο εύρος ενεργειών. Για παράδειγμα, ο διαχειριστής μπορεί να επεξεργάζεται το περιεχόμενο της εφαρμογής (κείμενα, εικόνες, videos), τους χρήστες της εφαρμογής, να βλέπει στατιστικά στοιχεία, να αλλάζει τις τιμές και πολλές άλλες ενέργειες ανάλογα με την περίπτωση.

Server

O server (διακομιστής) είναι το μηχάνημα στο οποίο αποθηκεύονται όλα τα δεδομένα της εφαρμογής (αρχεία κώδικα, φωτογραφίες, βάση δεδομένων κ.ά.). Μια από τις πολλές αρμοδιότητες του είναι να διαθέτει (σερβίρει) τα δεδομένα της εφαρμογής στους χρήστες. Συνεπώς ο server που θα χρησιμοποιηθεί, θα πρέπει να διαθέτει υψηλά ποιοτικά και τεχνικά χαρακτηριστικά, να είναι ταχύς και ικανής χωρητικότητας να «σηκώσει» τον φόρτο εργασίας του project. Η επιλογή του κατάλληλου πακέτου server γίνεται καθ’ υπόδειξη του συνεργάτη που θα κατασκευάσει την εφαρμογή.

Tests

Μόλις ολοκληρωθεί όλο το λειτουργικό κομμάτι, η εφαρμογή θα πρέπει να υποστεί σημαντικούς ελέγχους και τεστ χρήσης. Στόχος είναι να διορθωθούν όλα τα προβλήματα (bugs), τα οποία μέχρι εκείνη την ώρα δεν είχαν παρατηρηθεί. Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι των tests είναι τα λεγόμενα penetration και stress tests. Στις περιπτώσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του server και της εφαρμογής να ανταποκριθούν σε πολύ υψηλή επισκεψιμότητα αλλά και σε «επιθέσεις» από κακόβουλες ενέργειες.

Ανέβασμα στα Stores

Εφόσον έχουν διορθωθεί όλα τα προβλήματα και έχουν γίνει επιτυχώς τα παραπάνω tests, ο συνεργάτης – κατασκευαστής ανεβάζει την εφαρμογή σε λογαριασμό στο Play Store και App Store. Ο λογαριασμός μπορεί να είναι δικός σας ή του συνεργάτη.

Διαφήμιση – Προώθηση

Το στάδιο που ακολουθείται μετά την κατασκευή της εφαρμογής είναι η προώθησή της. Είτε απευθύνεστε στο ευρύ κοινό, είτε σε επιχειρήσεις, είτε σε κάποιον κρατικό οργανισμό, θα πρέπει να φτιάξετε το πλάνο σας (βλ. marketing plan) για τον τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίσετε τους πελάτες σας. Όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή της mobile εφαρμογής, το πλάνο σας τίθεται σε ισχύ.

Μπορείτε να συνεργαστείτε με την εταιρεία κατασκευής εφόσον παρέχει διαφημιστικές υπηρεσίες, είτε να απευθυνθείτε σε κάποιον άλλον εξειδικευμένο επαγγελματία για να οργανώσει όλο το κομμάτι της προώθησης. Και εδώ είναι κάτι που μπορείτε να το φέρετε εις πέρας μόνος/η σας, εφόσον διαθέτετε τις κατάλληλες γνώσεις. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε ότι το κόστος της διαφήμισης, σε βάθος χρόνου, θα αποδειχθεί αρκετά μεγαλύτερο από το κόστος της κατασκευής! Συνεπώς, θα πρέπει απαραιτήτως να το συμπεριλάβετε στο συνολικό πλάνο σας.

«Και τελικά πώς θα πετύχει η εφαρμογή μου;»

mobile-εφαρμογή-idea-to-action-7Αν και δεν υφίσταται συνταγή της επιτυχίας σε κανένα επιχειρηματικό εγχείρημα, υπάρχει η μέθοδος. Εφόσον καταφέρετε να οργανώσετε σωστά όλα τα παραπάνω, βρίσκοντας τους κατάλληλους συνεργάτες και σχεδιάζοντας εκ των προτέρων όσο καλύτερα γίνεται το πλάνο δράσης σας, τότε θα έχετε θέσει σοβαρές βάσεις για την επιτυχία της mobile εφαρμογής σας.

Συμπερασματικά, καλύψαμε τις σημαντικότερες πτυχές για το πώς μπορείτε να ξεκινήσετε να σχεδιάζετε το πλάνο σας, πώς να υπολογίσετε τα κόστη σας και τι χρειάζεται για να πετύχει η ιδέα σας. Σίγουρα, υφίστανται κι άλλες πτυχές που συμβάλλουν στην επιτυχία, όπως οι συνέταιροί σας (αν υπάρχουν), μια ενδεχόμενη χρηματοδότηση ή η ύπαρξη ισχυρού κοινωνικού κύκλου (καίριες επαφές, φίλοι κτλ).

Ξεκινήστε τώρα με τη δική σας ιδέα. Δείτε τον τρόπο που κατασκευάζουμε τις εφαρμογές μας, καθώς και τις ολοκληρωμένες mobile εφαρμογές που έχουμε ήδη κατασκευάσει.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΣ.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΣ.

υπολογισμός κόστους

Read more
30Νοέ

Πως μπορεί μια εφαρμογή για κινητά να παράγει χρήματα;

30 Νοεμβρίου 2021 ProgressNet Mobile Εφαρμογές 10

Γνωρίζετε την εφαρμογή για κινητά ονόματι Bumble; Πιθανότατα όχι, διότι η εταιρεία δεν δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Η Bumble όμως έκανε τζίρο μέσω της mobile εφαρμογής της περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια το 2020.

– Πως έφτασε μια εφαρμογή για κινητά να βγάζει τόσα χρήματα;

– Ποιοι είναι οι τρόποι για να παράγει κάποιος χρήματα μέσω μιας εφαρμογής;

Οι τρόποι είναι συγκεκριμένοι και παρακάτω θα δούμε τους πιο δημοφιλείς. Αρχικά να βγάλουμε από τη μέση ένα συνηθισμένο ερώτημα:

Μπορώ να βγάλω χρήματα δίνοντας την εφαρμογή για κινητά επι πληρωμή για να την κατεβάσουν οι χρήστες;

Το μοντέλο αυτό έχει “πεθάνει” (αν υπήρχε πραγματικά ποτέ). Πλεόν το 98% των εφαρμογών είναι δωρεάν για κατέβασμα και εγκατάσταση. Οποιαδήποτε ενέργεια αγοράς γίνεται μέσα από την εφαρμογή.

Διαφημίσεις μέσα στη εφαρμογή για κινητά

εφαρμογή για κινητά

Ένας κλασικός και άμεσος τρόπος παραγωγής χρημάτων είναι η προβολή διαφημίσεων μέσα στην εφαρμογή σε συγκεκριμένα σημεία. Οι διαφημίσεις αυτές μπορεί να είναι με την μορφή banners, videos ή native άρθρων.

Ένας από τους διαφημιζόμενους μπορεί να είναι η Google, τοποθετώντας αυτόματα τις διαφημίσεις της σε σημεία οπου θα ορίσετε εσείς. Η ιδιαιτερότητα σε αυτή τη περίπτωση είναι ότι η Google πληρώνει πολύ λίγα χρήματα συνεπώς θα πρέπει να έχετε εκατοντάδες ή και χιλιάδες προβολές χρηστών για να παραχθεί ένα ικανό ποσό ανα μήνα.

Θα μπορούσε ωστόσο να προβληθεί μια επιχείρηση με την οποία συμφωνήσατε να την προωθήσετε με κάποιο banner ή ένα άρθρο – αφιέρωμα προς αυτήν.

Ενδεικτικά Παραδείγματα

Μια εφαρμογή η οποία ασχολείται με αυτοκίνητα θα μπορούσε να εισάγει διαφημίσεις της Google. Ή να έρθει σε συμφωνία με μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων για να διαφημιστεί στοχευμένα στους χρήστες της εν λόγω εφαρμογής. Άλλο πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα: Τα social media όπως Facebook και Instagram τα οποία προβάλλουν τις διαφημίσεις των χρηστών.

Συνδρομές

Ένας εξίσου συνηθισμένος τρόπος παραγωγής χρημάτων από μια εφαρμογή για κινητά είναι οι συνδρομές. Η εφαρμογή παρέχει μια ροή από υλικό σε περιοδική συχνότητα και ο χρήστης πληρώνει με την εβδομάδα, τον μήνα ή το έτος για να έχει πρόσβαση στο υλικό αυτό (ακριβώς όπως λειτουργεί το Netflix στην τηλεόραση σας). Συνήθως οι εφαρμογές αυτές έχουν το λεγόμενο freemium μοντέλο, δηλαδή δίνουν ένα κομμάτι του περιεχομένου τους δωρεάν, με την δυνατότητα αγοράς/συνδρομής για το «ξεκλείδωμα» του premium περιεχομένου.

Ενδεικτικά Παραδείγματα

Μια εφαρμογή η οποία παρέχει videos γυμναστικής τα οποία κάθε εβδομάδα ανανεώνονται προσφέροντας συγκεκριμένα προγράμματα στον χρήστη. Άλλο παράδειγμα: Spotify

Πώληση Υλικών Αγαθών ή Υπηρεσιών

Η γκάμα εδώ είναι τεράστια. Από πώληση παπουτσιών, παιχνιδιών ή επίπλων μέχρι υπηρεσίες ιατρικής, ομορφιάς, εκπαίδευσης, γνωριμιών και τόσες άλλες.

Ενδεικτικά Παραδείγματα

Ενδεικτικό παράδειγμα: Οποιοδήποτε e-shop, μια αεροπορική εταιρεία, το Tinder και πολλά άλλα.

Πλατφόρμα (ενδιάμεσος πράκτορας)

Ένα από τα πιο επιτυχημένα και δημοφιλή μοντέλα είναι η πλατφόρμα ενδιάμεσου πωλητή – πράκτορα. Κάποιες από τα πιο γνωστές εταιρείες είναι η Booking.com, AirBnB, e-food, Uber. Οι πλατφόρμες αυτές φέρνουν σε επαφή τον τελικό καταναλωτή με την επιχείρηση παρέχοντας υπηρεσίες παραγγελιολήψίας, κράτηση ξενοδοχείου, μίσθωσης ταξί κτλ. Οι εφαρμογές αυτές τζιράρουν μέσω των προμηθειών που λαμβάνουν από κάθε επιτυχημένη συναλλαγή.

Ενδεικτικά Παραδείγματα

Ενδεικτικό παράδειγμα: e-food, Skroutz

Πωλήσεις εντός της Εφαρμογής

Μπορεί να θεωρηθεί ως υποκατηγορία της Πώλησης Αγαθών/Υπηρεσιών ή της μεθόδου Συνδρομών. Ωστόσω εδω αναφερόμαστε σε εφαρμογές για κινητά με εικονικές υπηρεσίες προς αγορά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα παιχνίδια. Ο χρήστης πληρώνει για να ξεκλειδώσει πίστες ή να αποκτήσει premium features.

Ενδεικτικά Παραδείγματα

Fortnite, Angry Birds

Συνδυασμός 2 ή περισσότερων μεθόδων

Μια εφαρμογή για κινητά θα μπορούσε να συνδυάσει περισσότερο από 2 τρόπους παραγωγής χρημάτων, όπως για παράδειγμα την ύπαρξη διαφημίσεων εντός της εφαρμογής καθώς και τις συνδρομητικές υπηρεσίες.

Ενδεικτικά Παραδείγματα

YouTube. Λαμβάνει χρήματα από διαφημίσεις αλλά παρέχει και συνδρομητικές υπηρεσίες στους χρήστες του.

“Με ποιους τρόπους μπορώ να δέχομαι πληρωμές στην εφαρμογή μου;”

Οι πιο γνωστοί τρόποι πληρωμών είναι οι Google Pay, Apple Pay, PayPal, Skrill καθώς και διατραπεζικά με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (και πολύ άλλοι, μέχρι και με κρυπτονομίσματα). Κάθε υπηρεσία έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της ενώ υπάρχουν διαφορετικές κρατήσεις ανα συναλλαγή ανάλογα με την υπηρεσία. Παρόλαυτα οι διαφορές πλέον μεταξύ τους είναι πολύ μικρές. Συνήθως επιλέγουμε 2-3 τρόπους πληρωμής.

Συμπερασματικά

Καλύψαμε τους πιο σημαντικούς τρόπους παραγωγής χρημάτων από μια εφαρμογή για κινητά. Υπάρχουν σαφώς κι άλλοι τρόποι, λιγότερο δημοφιλείς (π.χ. crowdfunding). Αν θέλετε κι εσείς να κάνετε πράξη την ιδέα σας και να αποκτήσετε την δική σας εφαρμογή δείτε πρώτα τι χρειάζεστε για να είστε πλήρως προετοιμασμένοι και οργανωμένοι. Επίσης υπολογίστε το κόστος της εφαρμογής μέσω του Υπολογιστή Εκτίμησης Κόστους.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΣ.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΣ.

υπολογισμός κόστους

Read more
27Δεκ

Πως να λάβετε θετικά reviews για την mobile εφαρμογή σας

27 Δεκεμβρίου 2021 ProgressNet Mobile Εφαρμογές 9
mobile εφαρμογή

Γιατί τα θετικά reviews (σχόλια-βαθμολογία) είναι τόσο σημαντικά;

Ας το δούμε με νούμερα: 8 στους 10 (!!) χρήστες θα συμβουλευτεί πρώτα τις αξιολογήσεις και την βαθμολογία προτού κατεβάσει μια εφαρμογή στο κινητό του. Συνεπώς οι αξιολογήσεις καθορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό αν ο χρήστης θα κατεβάσει την mobile εφαρμογή σας ή όχι.

Θα θέλατε η mobile εφαρμογή σας να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις του Play Store και App Store;

mobile εφαρμογή θετικά reviewsΑν ναι, τότε τα θετικά reviews είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για να συμβεί κάτι τέτοιο. Όσο πιο πολλές και θετικές αξιολογήσεις έχει μια εφαρμογή, τόσο πιο ψηλά «πλασάρεται» στο Play Store και App Store. Το γεγονός αυτό κάνει πιο δημοφιλή την mobile εφαρμογή καθότι είναι πιο εύκολο για τους χρήστες να την ανακαλύψουν.

Πόσες αξιολόγησεις χρειάζομαι;

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός. Μην περιμένετε όμως θαύματα με 3-4 αξιολογήσεις. Όσο περισσότερα σχόλια και βαθμολογίες τόσο το καλύτερο. Αρκεί να είναι θετικά, κατα το μέτρο του δυνατού.

Εμπιστοσύνη

Τα καλά σχόλια και η υψηλή βαθμολογία δημιουργούν εμπιστοσύνη στους χρήστες όχι μόνο για να κατεβάσουν την mobile εφαρμογή αλλά και για να την χρησιμοποιήσουν.

Σκεφτείτε μια εφαρμογή e-shop με κακή αξιολόγηση. Ο χρήστης όχι μονο θα αποφύγει να την κατεβάσει, αλλά δεν θα εμπιστευτεί την ποιότητα των προϊόντων. Παράλληλα θα διστάσει να δώσει τα προσωπικά του στοιχεία είτε για εγγραφή είτε για πληρωμή, άρα δεν θα προχωρήσει σε παραγγελία, γεγονός πολύ αρνητικό.

Πως να λάβετε θετικά reviews και υψηλή βαθμολογία;

Ζητήστε το!

Θα πρέπει να ζητήσετε από τους χρήστες να αξιολογήσουν την mobile εφαρμογή σας. Οι περισσότεροι χρήστες είναι… τεμπέληδες και δεν θα ανατρέξουν στο Play Store/App Store για να αξιολογήσουν την mobile εφαρμογή. Ειδικά αν τους… αρέσει η εφαρμογή σας. Κι όμως, οι χρήστες δείχνουν μεγαλύτερη διάθεση όταν πρόκειται να υποβάλουν αρνητικές κριτικές παρά θετικές. Συνεπώς, κατά την χρήση της εφαρμογής, μπορείτε να ζητήσετε την αξιολόγηση τους με την μορφή ενός pop up (αναδυόμενο παράθυρο) . Θα ήταν έξυπνο να εμφανίζεται το συγεκριμένο pop up σε στιγμές που συνήθως οι χρήστες είναι ευχαριστημένοι όπως:

– Στην περίπτωση που έχουν ολοκληρώσει μια αγορά (σε ένα e-shop).
– Στην περίπτωση που έχουν ολοκληρώσει μια πίστα (σε ένα παιχνίδι).
– Στην περίπτωση που έχουν ολοκληρώσει κάποια άλλη ενέργεια (π.χ. μετά από ένα επιτυχημένο video call).
– Ανάλογα με τη φύση και τις λειτουργίες της mobile εφαρμογής μπορείτε να σκεφτείτε το ιδανικότερο timing.

Customer Support

Όταν ο χρήστης ζητήσει βοήθεια από εσάς (για οποιονδήποτε λόγο) είναι μια κρίσιμη στιγμή. Όσο πιο γρήγορα και κυρίως όσο πιο καλά εξυπηρετηθεί, τόσο καλύτερη άποψη θα διαμορφώσει για την mobile εφαρμογή. Aκόμα και αν ο χρήστης αντιμετώπισε ένα πρόβλημα για το οποίο δεν ευθύνεται η ίδια η εφαρμογή (π.χ. πρόβλημα με την συσκευή του). Ο χρήστης μπορεί να ζητήσει βοήθεια μέσω ενσωματωμένου chat ή φόρμας επικοινωνίας ή ακόμα και μέσω e-mail. Η ταχύτητα, η ευγένεια και η απλότητα της υποστήριξης πιθανότητα θα οδηγήσουν σε μια καλή αξιολόγηση. Μη ξεχάστε φυσικά να το ζητήσετε από τον ίδιο μετά το τέλος της υποστήριξης.

Σωστή λειτουργία – Ποιότητα Mobile Εφαρμογής

Απλά πράγματα: Αν η εφαρμογή λειτουργεί σωστά, έχει καλό user interface, παρέχει καλή εμπειρία στον χρήστη και εν τέλει κάνει αυτά που υπόσχεται, τότε οι χρήστης δεν έχει λόγο να είναι δυσαρεστημένος.

Να σχολιάζετε πάντα τις αξιολογήσεις των χρηστών

Όταν γίνεται μια αξιολόγηση, φροντίστε πάντα να γράφετε το δικό σας σχόλιο ως διαχειριστής. Αν η αξιολόγηση είναι θετική καλό είναι να ευχαριστήσετε δημόσια τον χρήστη απαντώντας με το σχόλιο σας. Με αυτον τον τρόπο παροτρύνετε τους υπόλοιπους χρήστες που σκέφτονται θετικά, να υποβάλουν την δική τους αξιολόγηση.

Παράδειγμα απάντησης σε θετικό σχόλιο

Σας ευχαριστούμε πολύ για την θετική σας αξιολόγηση. Xαιρόμαστε ιδιαίτερα που απολαμβάνετε την εφαρμογή μας.

Αν η αξιολόγηση ειναι αρνητική, τότε είναι ακόμα πιο σημαντικό να απαντήσετε. Πάντα ευγενικά και με διάθεση για επίλυση του προβλήματος. Πρέπει να γνωρίζετε ότι ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει την βαθμολογία του από αρνητική σε θετική, εφόσον εξυπηρετηθεί σωστά.

Παράδειγμα απάντησης σε αρνητικό σχόλιο

Λυπούμαστε για τον πρόβλημα που αντιμετωπίσατε. Κάνουμε ότι μπορούμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην εφαρμογή. Θα μπορούσατε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε;

«Τι γίνεται αν έχω ήδη αρκετές αρνητικές αξιολογήσεις;»

Μην απογοητεύεστε, δεν ήρθε το τέλος του κόσμου! Καταρχήν είναι σημαντικό να εντοπίσετε τον λόγο για τον οποίο έχετε λάβει τις αρνητικές κριτικές και βαθμολογίες. Αν είναι λόγω τεχνικών προβλημάτων, επιβάλλεται να τα διορθώσετε. Αν είναι κάποιο άλλο γεγονός που δυσαρεστεί τους χρήστες θα πρέπει να το μελετήσετε και να το υλοποιήσετε καλύτερα. Μη ξεχνάτε ότι η γνώμη του χρήστη μπορεί να αλλάξει. Με τις κατάλληλες ενέργειες που αναφέρθηκαν παραπάνω μπορείτε να μετατρέψετε τις αρνητικές αξιολογήσεις σε θετικές καθώς και να λάβετε νέες θετικές αξιολογήσεις αλλάζοντας προς το καλύτερο το τελικό score.

Αν θέλετε κι εσείς να κάνετε πράξη την ιδέα σας και να αποκτήσετε την δική σας εφαρμογή δείτε πρώτα τι χρειάζεστε για να είστε πλήρως προετοιμασμένοι και οργανωμένοι. Επίσης υπολογίστε το κόστος της εφαρμογής μέσω του Υπολογιστή Εκτίμησης Κόστους.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΣ.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΣ.

υπολογισμός κόστους

Read more
13Οκτ

10 λόγοι για να μετατρέψετε το e-shop σας σε mobile εφαρμογή

13 Οκτωβρίου 2021 ProgressNet E-shop, Mobile Εφαρμογές 16
eshop-to-app

– Ποιες οι διαφορές μεταξύ web έκδοσης του e-shop και mobile εφαρμογής;
– Πως η mobile εφαρμογή αυξάνει τις πωλήσεις;
– Ποιο είναι το κόστος μιας mobile εφαρμογής;

Ποιες οι διαφορές μεταξύ web έκδοσης του e-shop και mobile εφαρμογής;

Κάποιοι κάτοχοι ηλεκτρονικών καταστημάτων ίσως αναρωτηθούν: “Αφού η web έκδοση του e-shop μου είναι responsive και προσαρμόζεται αρκετά καλά στα κινητά τηλέφωνα και tablets, γιατί να χρειαστώ και mobile εφαρμογή;”

Θα χρειαστείτε την mobile εφαρμογή διότι πετυχαίνει πολύ καλύτερες επιδόσεις (και πωλήσεις) απ’ ότι η web responsive έκδοση, για τους παρακάτω λόγους:

Υψηλότερο Conversion Rate

Με βάση τα επίσημα παγκόσμια στατιστικά, η mobile εφαρμογή ενός e-shop έχει 3 φορές μεγαλύτερο conversion rate απ’οτι η web έκδοση (conversion rate = το ποσοστό μετατροπής επισκεπτών που προχωρούν σε αγορά).

Μεγαλύτερες αγορές

Στις mobile εφαρμογές παρατηρούνται μεγαλύτερες αγορές σε όγκο ανα παραγγελία. Ο χρήστης τείνει να αγοράζει περισσότερα προϊόντα μέσω της mobile εφαρμογής. Μια άλλη ένδειξη των παραπάνω είναι ότι ο επισκέπτης παραμένει διπλάσιο χρόνο εντός της εφαρμογής απ’οτι στην web έκδοση.

Λιγότερα Εγκαταλελειμμένα Καλάθια

Στις mobile εφαρμογές υπάρχουν πολύ λιγότερα εγκαταλελειμμένα καλάθια. Αναφερόμαστε στο γεγονός στο οποίο ο χρήστης προσθέτει κάποιο προϊόν ή προϊόντα στο καλάθι αλλά τελικά δεν προχωρά ποτέ στην παραγγελία. Για τα περισσότερα e-shops, το εγκαταλελειμμένο καλάθι αποτελεί το κυριότερο πρόβλημα. Η mobile εφαρμογή έρχεται και συρρικνώνει το πρόβλημα αυτό.

Το μεγάλο όπλο: Push notifications (Ειδοποιήσεις)

Οι ειδοποιήσεις που στέλνονται από τις mobile εφαρμογές ανήκουν στους πιο επιτυχημένους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και χρήστη. Έχουν 3 φορές μεγαλύτερες πιθανότητες να ανοιχτούν από ένα e-mail. Με άλλα λόγια δημιουργούν ένα επιτυχημένο κανάλι επικοινωνίας με τους χρήστες του e-shop. Επίσης είναι σχεδόν ανέξοδες!

Σκεφτείτε ένα συνηθισμένο σενάριο: Ένας επισκέπτης εισέρχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας και μετά από λίγη ώρα αποχωρεί (είτε αγοράσει είτε όχι). Τι θα χρειαστεί για να ξαναφέρετε τον ίδιο χρήστη πάλι πίσω στο e-shop σας; Διαφήμιση στο Facebook μέσω Pixel, διαφήμιση στο Instagram, posts στα social media με την ελπίδα να εμφανιστούν στον ίδιο επισκέπτη, Google Ads, e-mail marketing και πολλά άλλα… Ενδέχεται λοιπόν να ξοδέψετε αρκετά χρήματα και ενέργεια για να πετύχετε (αν πετύχετε) την επιστροφή του.

Με τις ειδοποιήσεις καταφέρνετε να τον ενημερώσετε χωρίς κόστος για την καινούργια προσφορά του e-shop σας ή τα νέα προϊόντα που μόλις έφτασαν ή οτιδήποτε άλλο χρειάζεται να επικοινωνήσετε.

Αποκτάτε ένα σημαντικό ανταγωνιστό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας

Ενισχύετε το brands σας και ξεχωρίζετε από τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν mobile εφαρμογή για το κατάστημα τους.

 

…και αν δεν σας έπεισαν τα νούμερα και τα στατιστικά, ας δούμε το παρακάτω:

Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσω το πιο σημαντικό πλεονέκτημα της mobile εφαρμογής αντί της web έκδοσης ενός e-shop θα διάλεγα την καλύτερη εμπειρία που απολαμβάνει ο χρήστης μέσα σε μια εφαρμογή. Όσο καλύτερη εμπειρία έχει ο χρήστης εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες να προχωρήσει σε αγορά.

Θα λέγαμε ότι το ίδιο ισχύει και στον φυσικό κόσμο: Μπαίνετε σε ένα μαγαζί που φαίνεται ωραίο, μυρίζει ωραία, έχει σωστή παρουσίαση προϊόντων και ευγενικό, εξυπηρετικό προσωπικό. Σας προσφέρει λοιπόν μια καλή εμπειρία. Είναι λογικό να αυξάνονται οι πιθανότητες να προχωρήσετε σε αγορά.

Τι σημαίνει όμως «καλή εμπειρία χρήστη» στον ψηφιακό κόσμο και γιατί υπερέχει η mobile εφαρμογή;

eshop-mobile-app-ux

Μεγαλύτερη ταχύτητα περιήγησης

Οι μεγάλες ανάμονες δεν αρέσουν καθόλου στους χρήστες. Αν η σελίδα δεν «φορτώσει» σε 3 δευτερόλεπτα, ο χρήστης πιθανότατα να αποχωρήσει. Η mobile εφαρμογή (και αυτός που θα την κατασκευάσει) μπορεί να σας εγγυηθεί μια γρήγορη περιήγηση.

Πιο εύκολη περιήγηση

e-shop

Με την mobile εφαρμογή, τα πράγματα γίνονται αρκετά πιο εύκολα για τον χρήστη. Πιο ευανάγνωστα γράμματα και κουμπιά (Προσθήκη στο Καλάθι, Checkout κτλ), πιο εύκολο μενού (Λογαριασμός, Αγαπημένα κ.α.) και λιγότερα βήματα για να φτάσει μέχρι την παραγγελία, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για τις πωλήσεις.

Αποθηκευμένες πληροφορίες

Οι χρήστες θα συνδεθούν μια φορά και θα παραμείνουν συνδεδεμένοι ακόμα και αν φύγουν και επιστρέψουν κάποια άλλη μέρα. Αυτό σημαίνει πως οποιαδήποτε wishlist ή αντίστοιχες προτιμήσεις θα παραμείνουν αποθηκευμένες.

Προσωποποιημένη εμπειρία

mobile εφαρμογήΑνάλογα με την συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του εκάστοτε χρήστη μπορείτε να προσφέρετε το αντίστοιχο περιεχόμενο σε καθέναν ξεχωριστά. Με τον τρόπο αυτό αποκτάτε πιο πιστούς πελάτες.

Συμπερασματικά

Η δημιουργία mobile εφαρμογής για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι σίγουρα μια επένδυση που μπορεί να ανεβάσει την επιχείρηση σας ένα επίπεδο παραπάνω. Με το 73% του παγκόσμιου τζίρου των e-shops να προέρχονται πλέον από αγορές μέσω mobile συσκευών (έναντι 59% το 2017) η mobile εφαρμογή κρίνεται πλέον ιδαίτερα σημαντική.

Ξεκινήστε τώρα με τη δική σας ιδέα. Δείτε τον τρόπο που κατασκευάζουμε τις εφαρμογές μας, καθώς και τις ολοκληρωμένες mobile εφαρμογές που έχουμε ήδη κατασκευάσει.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΣ.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΣ.

υπολογισμός κόστους

Read more
28Νοέ

Δωρεάν e-shop για τις πληγείσες επιχειρήσεις του Δήμου Ηλιούπολης

28 Νοεμβρίου 2020 ProgressNet Mobile Εφαρμογές 11
Δωρεάν e-shop για τις πληγείσες επιχειρήσεις του Δήμου Ηλιούπολης

Στην Progress Net θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να παρέχουμε βοήθεια στους συμπολίτες μας, προκειμένου να ξεπεράσουν την υγειονομική και οικονομική κρίση του κορονοϊού.

Μέσω της ειδικότητάς μας, παρέχουμε βοήθεια στις πληγείσες επιχειρήσεις του Δήμου Ηλιούπολης και προβαίνουμε στην εξής ενέργεια: Κατασκευάζουμε ΔΩΡΕΑΝ το ηλεκτρονικό κατάστημα οποιασδήποτε επιχείρησης που πλήττεται οικονομικά και ανήκει στον Δήμο Ηλιούπολης, βοηθώντας τη να εισαχθεί στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με σκοπό να μπορέσει να συνεχίσει τις δραστηριότητες και τις πωλήσεις της μέσω αυτού.

Οι ωφελούμενες επιχειρήσεις πρέπει να:

– Ανήκουν και δραστηριοποιούνται στον Δήμο Ηλιούπολης
– Βρίσκονται σε καθεστώς αναστολής λειτουργίας
– Δεν κάνουν delivery
– Δεν έχουν ενεργό e-shop

Όροι Προσφοράς

– Η προσφορά ισχύει τουλάχιστον μέχρι τη λήξη του lockdown (ενδέχεται να επεκταθεί).
– Δεν υπάρχει καμία χρέωση για την κατασκευή του e-shop ή του server στον οποίο θα φιλοξενηθεί το e-shop για τους πρώτους 6 μήνες από την αρχή της προσφοράς (08/11/2020).
– Μετά το πέρας των πρώτων 6 μηνών, η ωφελούμενη επιχείρηση έχει τις επιλογές να:
α) αγοράσει το e-shop στην τιμή των 650€ + ΦΠΑ ή
β) να συνεχίσει τη λειτουργία του με 50€/μήνα + ΦΠΑ ή
γ) να διακόψει τη λειτουργία του χωρίς καμία επιβάρυνση.
– Οι ωφελούμενοι θα μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε 65 προσχεδιασμένα designs.
– Οι ωφελούμενοι θα εισάγουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους στο e-shop μέσω του εύχρηστου διαχειριστικού συστήματος που χρησιμοποιούμε. Παρέχεται εκπαίδευση.
– Σε περίπτωση μεγάλης ζήτησης, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes *
Loading
Read more
02Δεκ

Επιδότηση ΕΣΠΑ Ψηφιακά Εργαλεία μέχρι 18.000€

2 Δεκεμβρίου 2015 ProgressNet ΕΣΠΑ - Επιδοτήσεις 12
εσπα ψηφιακά εργαλεία

Το νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ Ψηφιακά Εργαλεία αφορά την επιδότηση υφιστάμενων και νέων εφαρμογών/λογισμικών σε ποσοστό 90%.

👍 Το ποσό επιδότησης είναι από 900€ μέχρι 18.000€.
👍 Η εκταμίευση των χρημάτων θα γίνει 1-2 μήνες μετά την έγκριση.
👍 Το 99% των επιχειρήσεων που πληρούν τα κριτήρια προβλέπεται ότι θα εγκριθούν.
👍 Οι αιτήσεις για την ένταξη στο πρόγραμμα πρέπει να γίνουν μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2022.

Μοναδική Προϋπόθεση: Η αιτούσα εταιρεία να είχε έστω και 1 αποσχολούμενο άτομο (εργαζόμενο) το έτος 2021.

Το πρόγραμμα ΕΣΠΑ Ψηφιακά Εργαλεία είναι αρκετά φιλικό και προσιτό προς όλες τις επιχειρήσεις.

Αναλαμβάνουμε όλα τα έγγραφα και την διαδικασία ένταξης στο πρόγραμμα ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερα.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes *
Loading
Read more
08Δεκ

Βράβευση της mobile εφαρμογής QR Stand

8 Δεκεμβρίου 2017 ProgressNet Mobile Εφαρμογές, Διακρίσεις 18
Βράβευση της mobile εφαρμογής QR Stand

Με ιδιαίτερη τιμή και χαρά ανακοινώνουμε ότι η mobile εφαρμογή QR Stand, που κατασκευάσαμε τον Απρίλιο του 2019 για λογαριασμό της ομώνυμης εταιρείας, απέσπασε το Silver Award στα βραβεία Exhibition Marketing Awards.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν από την Boussias Communications και απονεμήθηκαν την Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020 στο Γκάζι, Αθήνα στα πλαίσια της Marketing Week.

The story

Πριν από σχεδόν έναν χρόνο, είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε την ομάδα της Qr Stand και να κατασκευάσουμε για λογαριασμό της την ομώνυμη mobile εφαρμογή.

Ένα χρόνο μετά, η εφαρμογή απέσπασε το Silver Award στα βραβεία Exhibition Marketing Awards, δείχνοντας πως η καινοτομία και η σκληρή προσπάθεια ανταμοίβεται!!

Η εφαρμογή

Η mobile εφαρμογή QR Stand είναι ένα καινοτόμο application με καταχωρημένα πνευματικά δικαιώματα, που σκοπό έχει την άρτια οργανωμένη ροή της έκθεσης. Η κατάργηση των φυλλαδίων είναι πλέον γεγονός. Η περιήγηση του επισκέπτη γίνεται μοναδική εμπειρία και ο εκθέτης έχει τη δυνατότητα της άμεσης και ουσιαστικής επαφής με τον ενδιαφερόμενο.
Δείτε περισσότερα για την εφαρμογή.

qrstand-award-3
qrstand-award-4
qrstand-award-2
qrstand-award-1
Read more

proud member of

sekee-logo
sede-logo
bni-logo

Πληροφορίες

Όροι Χρήσης
Πολιτική Απορρήτου
Πολιτική Cookies

Επικοινωνία

info@progressnet.gr
211 18 28 724

Follow Us

Παυσανίου 2, Άγιος Δημήτριος
Αττική, 173 43