Loyalty εφαρμογή – Επιβράβευση πελατών

Τι είναι η Loyalty Εφαρμογή
Μια loyalty εφαρμογή (ή πρόγραμμα επιβράβευσης) αποτελεί στρατηγική marketing που στοχεύει στη διατήρηση των πελατών και την αύξηση της αφοσίωσής τους σε μια επιχείρηση. Οι πελάτες ανταμείβονται για τις αγορές ή τις ενέργειες που πραγματοποιούν, κερδίζοντας πόντους και κατόπιν εξαργυρώνοντας τους σε περισσότερες αγορές.
Πώς λειτουργήσει ένα Loyalty πρόγραμμα σε μια Mobile Εφαρμογή;
Οι mobile εφαρμογές αποτελούν ιδανική πλατφόρμα για την υλοποίηση ενός loyalty συστήματος. Ορισμένοι τρόποι εφαρμογής περιλαμβάνουν:
1. Σύστημα πόντων – Οι χρήστες κερδίζουν πόντους με κάθε αγορά ή ενέργεια (π.χ. εγγραφή, κοινοποίηση, κριτική) και μπορούν να τους εξαργυρώσουν μέσω της loyalty εφαρμογής για εκπτώσεις σε επόμενες αγορές ή δώρα.
2. Επίπεδα Loyalty – Οι χρήστες προχωρούν σε διαφορετικά επίπεδα με βάση τη δραστηριότητά τους, απολαμβάνοντας προνόμια όσο ανεβαίνουν επίπεδο.
3. Κουπόνια και προσφορές – Ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις μπορούν να αποστέλλονται απευθείας στην loyalty εφαρμογή για τους εγγεγραμμένους χρήστες.
4. Gamification – Badges, challenges και leaderboards ενισχύουν τη διασκέδαση και την εμπλοκή των χρηστών.
5. Push Notifications (ειδοποιήσεις) – Η loyalty εφαρμογή μπορεί να ειδοποιεί τους χρήστες για νέες προσφορές ή για πόντους που λήγουν, ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή τους. Ωστόσο οι ειδοποιήσεις μπορεί να μη σχετίζονται πάντα με το σύστημα loyalty αλλά με οποιοδήποτε άλλο νέο ή προωθητική ενέργεια της επιχείρησης.
6. Για φυσικά καταστήματα: Αντικατάσταση της παραδοσιακής πλαστική κάρτας με QR code μέσω της loyalty εφαρμογής. Ο πελάτης είναι βέβαιο ότι θα έχει πάντοτε το κινητό μαζί του σε αντίθεση με την κάρτα, ενώ η διαδικασία είναι πιο άμεση.
Πως βοηθάει τις επιχειρήσεις μια Loyalty Εφαρμογή
1. Αύξηση της αφοσίωσης – Οι πελάτες έχουν κίνητρο να επιστρέφουν, καθώς λαμβάνουν ανταμοιβές.
2. Αύξηση των πωλήσεων – Η πιθανότητα ένας πελάτης να επαναλάβει την αγορά του αυξάνεται σημαντικά.
3. Συλλογή δεδομένων – Μέσω του loyalty προγράμματος, η επιχείρηση μπορεί να συγκεντρώνει σημαντικά δεδομένα για τις προτιμήσεις των πελατών.
4. Απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος – Ένα καλά σχεδιασμένο σύστημα επιβράβευσης μπορεί να ξεχωρίσει μια επιχείρηση από τον ανταγωνισμό.
5. Αύξηση του Customer Lifetime Value (CLV) – Οι πελάτες που συμμετέχουν σε loyalty προγράμματα τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα και να παραμένουν πιστοί στην επιχείρηση για μεγαλύτερο διάστημα.
Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι μεγάλες εταιρείες (π.χ. Nike) έχουν εφαρμόσει το loyalty σύστημα εδώ και αρκετά χρόνια.
Διασύνδεση με το e-shop ή το ERP
Η loyalty εφαρμογή μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα ή να διασυνδεθεί με κάποιο υφιστάμενο λογισμικό της επιχείρησης. Είτε πρόκειται για το e-shop είτε για το πρόγραμμα αποθήκης/τιμολόγησης (π.χ. Soft1), η loyalty εφαρμογή αντλεί και στέλνει δεδομένα από και προς αυτό για την καταγραφή των πόντων και αγορών κάθε πελάτη.
Case Study
Alter Ego – Κ€ΡΔΙΖΩ App
μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών τσιγάρων


Βλέπεις τους πόντους που έχεις μαζέψει
Τις δωροεπιταγές που έχεις κερδίσει και μπορείς να παραλάβεις
Τους πόντους που υπολείπονται για να κερδίσεις την ετήσια δωροεπιταγή 20€, 35€ ή 50€
Ενημέρωση για το ΣΥΣΤΗΝΩ και Κ€ΡΔΙΖΩ και την υλοποίηση του
Αν θέλετε κι εσείς να αποκτήσετε την δική σας loyalty εφαρμογή επιβραβεύοντας ους πελάτες σας για τις αγορές τους επικοινωνήστε μαζί μας.
Δείτε περισσότερα έργα μας.