10 λόγοι για να μετατρέψετε το e-shop σας σε mobile εφαρμογή
– Ποιες οι διαφορές μεταξύ web έκδοσης του e-shop και mobile εφαρμογής;
– Πως η mobile εφαρμογή αυξάνει τις πωλήσεις;
– Ποιο είναι το κόστος μιας mobile εφαρμογής;
Ποιες οι διαφορές μεταξύ web έκδοσης του e-shop και mobile εφαρμογής;
Κάποιοι κάτοχοι ηλεκτρονικών καταστημάτων ίσως αναρωτηθούν: “Αφού η web έκδοση του e-shop μου είναι responsive και προσαρμόζεται αρκετά καλά στα κινητά τηλέφωνα και tablets, γιατί να χρειαστώ και mobile εφαρμογή;”
Θα χρειαστείτε την mobile εφαρμογή διότι πετυχαίνει πολύ καλύτερες επιδόσεις (και πωλήσεις) απ’ ότι η web responsive έκδοση, για τους παρακάτω λόγους:
Υψηλότερο Conversion Rate
Με βάση τα επίσημα παγκόσμια στατιστικά, η mobile εφαρμογή ενός e-shop έχει 3 φορές μεγαλύτερο conversion rate απ’οτι η web έκδοση (conversion rate = το ποσοστό μετατροπής επισκεπτών που προχωρούν σε αγορά).
Μεγαλύτερες αγορές
Στις mobile εφαρμογές παρατηρούνται μεγαλύτερες αγορές σε όγκο ανα παραγγελία. Ο χρήστης τείνει να αγοράζει περισσότερα προϊόντα μέσω της mobile εφαρμογής. Μια άλλη ένδειξη των παραπάνω είναι ότι ο επισκέπτης παραμένει διπλάσιο χρόνο εντός της εφαρμογής απ’οτι στην web έκδοση.
Λιγότερα Εγκαταλελειμμένα Καλάθια
Στις mobile εφαρμογές υπάρχουν πολύ λιγότερα εγκαταλελειμμένα καλάθια. Αναφερόμαστε στο γεγονός στο οποίο ο χρήστης προσθέτει κάποιο προϊόν ή προϊόντα στο καλάθι αλλά τελικά δεν προχωρά ποτέ στην παραγγελία. Για τα περισσότερα e-shops, το εγκαταλελειμμένο καλάθι αποτελεί το κυριότερο πρόβλημα. Η mobile εφαρμογή έρχεται και συρρικνώνει το πρόβλημα αυτό.
Το μεγάλο όπλο: Push notifications (Ειδοποιήσεις)
Οι ειδοποιήσεις που στέλνονται από τις mobile εφαρμογές ανήκουν στους πιο επιτυχημένους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και χρήστη. Έχουν 3 φορές μεγαλύτερες πιθανότητες να ανοιχτούν από ένα e-mail. Με άλλα λόγια δημιουργούν ένα επιτυχημένο κανάλι επικοινωνίας με τους χρήστες του e-shop. Επίσης είναι σχεδόν ανέξοδες!
Σκεφτείτε ένα συνηθισμένο σενάριο: Ένας επισκέπτης εισέρχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας και μετά από λίγη ώρα αποχωρεί (είτε αγοράσει είτε όχι). Τι θα χρειαστεί για να ξαναφέρετε τον ίδιο χρήστη πάλι πίσω στο e-shop σας; Διαφήμιση στο Facebook μέσω Pixel, διαφήμιση στο Instagram, posts στα social media με την ελπίδα να εμφανιστούν στον ίδιο επισκέπτη, Google Ads, e-mail marketing και πολλά άλλα… Ενδέχεται λοιπόν να ξοδέψετε αρκετά χρήματα και ενέργεια για να πετύχετε (αν πετύχετε) την επιστροφή του.
Με τις ειδοποιήσεις καταφέρνετε να τον ενημερώσετε χωρίς κόστος για την καινούργια προσφορά του e-shop σας ή τα νέα προϊόντα που μόλις έφτασαν ή οτιδήποτε άλλο χρειάζεται να επικοινωνήσετε.
Αποκτάτε ένα σημαντικό ανταγωνιστό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας
Ενισχύετε το brands σας και ξεχωρίζετε από τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν mobile εφαρμογή για το κατάστημα τους.
…και αν δεν σας έπεισαν τα νούμερα και τα στατιστικά, ας δούμε το παρακάτω:
Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσω το πιο σημαντικό πλεονέκτημα της mobile εφαρμογής αντί της web έκδοσης ενός e-shop θα διάλεγα την καλύτερη εμπειρία που απολαμβάνει ο χρήστης μέσα σε μια εφαρμογή. Όσο καλύτερη εμπειρία έχει ο χρήστης εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες να προχωρήσει σε αγορά.
Θα λέγαμε ότι το ίδιο ισχύει και στον φυσικό κόσμο: Μπαίνετε σε ένα μαγαζί που φαίνεται ωραίο, μυρίζει ωραία, έχει σωστή παρουσίαση προϊόντων και ευγενικό, εξυπηρετικό προσωπικό. Σας προσφέρει λοιπόν μια καλή εμπειρία. Είναι λογικό να αυξάνονται οι πιθανότητες να προχωρήσετε σε αγορά.
Τι σημαίνει όμως «καλή εμπειρία χρήστη» στον ψηφιακό κόσμο και γιατί υπερέχει η mobile εφαρμογή;
Μεγαλύτερη ταχύτητα περιήγησης
Οι μεγάλες ανάμονες δεν αρέσουν καθόλου στους χρήστες. Αν η σελίδα δεν «φορτώσει» σε 3 δευτερόλεπτα, ο χρήστης πιθανότατα να αποχωρήσει. Η mobile εφαρμογή (και αυτός που θα την κατασκευάσει) μπορεί να σας εγγυηθεί μια γρήγορη περιήγηση.
Πιο εύκολη περιήγηση
Με την mobile εφαρμογή, τα πράγματα γίνονται αρκετά πιο εύκολα για τον χρήστη. Πιο ευανάγνωστα γράμματα και κουμπιά (Προσθήκη στο Καλάθι, Checkout κτλ), πιο εύκολο μενού (Λογαριασμός, Αγαπημένα κ.α.) και λιγότερα βήματα για να φτάσει μέχρι την παραγγελία, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για τις πωλήσεις.
Αποθηκευμένες πληροφορίες
Οι χρήστες θα συνδεθούν μια φορά και θα παραμείνουν συνδεδεμένοι ακόμα και αν φύγουν και επιστρέψουν κάποια άλλη μέρα. Αυτό σημαίνει πως οποιαδήποτε wishlist ή αντίστοιχες προτιμήσεις θα παραμείνουν αποθηκευμένες.
Προσωποποιημένη εμπειρία
Ανάλογα με την συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του εκάστοτε χρήστη μπορείτε να προσφέρετε το αντίστοιχο περιεχόμενο σε καθέναν ξεχωριστά. Με τον τρόπο αυτό αποκτάτε πιο πιστούς πελάτες.
Συμπερασματικά
Η δημιουργία mobile εφαρμογής για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι σίγουρα μια επένδυση που μπορεί να ανεβάσει την επιχείρηση σας ένα επίπεδο παραπάνω. Με το 73% του παγκόσμιου τζίρου των e-shops να προέρχονται πλέον από αγορές μέσω mobile συσκευών (έναντι 59% το 2017) η mobile εφαρμογή κρίνεται πλέον ιδαίτερα σημαντική.
Ξεκινήστε τώρα με τη δική σας ιδέα. Δείτε τον τρόπο που κατασκευάζουμε τις εφαρμογές μας, καθώς και τις ολοκληρωμένες mobile εφαρμογές που έχουμε ήδη κατασκευάσει.