© All rights reserved.
Progress Net Progress Net
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
  • Έργα
  • Blog
Επικοινωνία
Progress Net

Προτεινόμενο Πλάνο Προώθησης

ProFood App

με 0€ έξοδα για διαφήμιση

Proactively exploit distributed users without emerging imperatives. Dynamically plagiarize economically sound content for top-line sources.

– Mark Spenser, CEO

01

Σταθεροί Πελάτες, η δύναμή σας!

Το πρώτο μεγάλο κέρδος έρχεται μέσα σε λίγες ημέρες λειτουργίας της εφαρμογής. Οι σταθεροί και συχνοί πελάτες αποτελούν των πυρήνα του πελατολόγιού σας. Οι πελάτες αυτοί είναι που θα σας στηρίξουν αρχικά και θα δεχτούν πιο εύκολα τη μετάβασή τους από άλλες πλατφόρμες παραγγελιοληψίας προς την δική σας. Σίγουρα όμως θα χρειαστούν ένα παραπάνω κίνητρο (βλ. παρακάτω) πέρα από την αγάπη που έχουν για τα προϊόντα σας.

Ακόμα και λίγοι σταθεροί πελάτες της εφαρμογής, σε βάθος χρόνου, αποφέρουν πολύ μεγάλο κέρδος καθότι δεν υπάρχουν προμήθειες επί των παραγγελιών.

02

Κίνητρα Παραγγελίας

Είτε πρόκειται για σταθερούς πελάτες είτε για νέους, είναι πολύ σημαντικό να δοθούν κίνητρα για να κατεβάσουν την εφαρμογή σας και να προχωρήσουν σε παραγγελία. Μερικά παραδείγματα είναι “κατεβάστε την εφαρμογή και κερδίστε 10% έκπτωση στην 1η σας παραγγελία”. ή “5% έκπτωση σε κάθε παραγγελία μέσω της εφαρμογής”.

Μη ξεχνάτε ότι χάνετε περισσότερα χρήματα στις προμήθειες απ’οτι στις παραπάνω εκπτώσεις!

03

Συλλογή Πόντων και Εξαργύρωση

Ένας κλασικός και ενδεδειγμένος τρόπος προώθησης είναι η συλλογή πόντων με κάθε παραγγελία. Ο πελάτης έχει ένα ισχυρό κίνητρο για να κατεβάσει την εφαρμογή αλλά και για να συνεχίσει να την χρησιμοποιεί καθώς συλλέγει όλο και περισσότερους πόντους. Με τον τρόπο αυτόν, ο πελάτης ενθαρρύνεται να παραγγέλνει συχνότερα. Οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν σε μελλοντικές παραγγελίες.

03

Διαγωνισμοί

Ειδικά στην αρχή, ενδείκνυται να τρέξετε έναν διαγωνισμό με κάποιο καλό και χρήσιμο έπαθλο. Στην κλήρωση θα μπορούν να μπουν όλοι οι χρήστες που εγγράφηκαν και παρρήγειλαν έστω και μια φορά. Ο διαγωνισμός μπορεί να τρέξει για τον 1ο μήνα λειτουργίας της εφαρμογής και ο/οι νικητής/ές να ανακοινωθούν μέσω των social media.

Ο διαγωνισμός μπορεί να επαναληφθεί με το ίδιο ή με διαφορετικό δώρο μετά από κάποιες εβδομάδες/μήνες.

04

Social Media & παραδοσιακοί τρόποι προώθησης

Είναι αυτονόητο ότι η ύπαρξη της εφαρμογής θα πρέπει να ανακοινωθεί στα social media του καταστήματος. Θα πρέπει επίσης σε κάθε post προϊόντος να υπάρχει η αναφορά της εφαρμογής με links για απευθείας κατέβασμα από το Play Store και το App Store.

Τέλος, μπορείτε να απευθυνθείτε στους πελάτες που έρχονται στο κατάστημα σας δίνοντάς τους ένα διαφημιστικό φυλλάδιο. Μια επίσης καλή ιδέα θα ήταν να βάλετε ένα μικρό stand σε κάθε τραπέζι.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος






    Αποδεχομαι την Πολιτικη Απορρητου

    ΤΗΛΕΦΩΝΟ

    211 18 28 724

    E-MAIL

    info@progressnet.gr

    OFFICE

    Βύρωνος 1, Ηλιούπολη
    Αττική

    Πληροφορίες

    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου
    Πολιτική Cookies

    Επικοινωνία

    info@progressnet.gr
    211 18 28 724

    Follow Us

    progressnet-logo

    Βύρωνος 1, Ηλιούπολη,
    Αθήνα, 16342