Προτεινόμενο Πλάνο Προώθησης
με 0€ έξοδα για διαφήμιση
01
Σταθεροί Πελάτες, η δύναμή σας!
Οι πρώτες πωλήσεις έρχονται μέσα σε λίγες ημέρες λειτουργίας της εφαρμογής. Οι σταθεροί και συχνοί πελάτες αποτελούν των πυρήνα του πελατολογίου σας. Αυτοί οι πελάτες είναι που θα δεχτούν πιο εύκολα τη μετάβασή τους από το web e-shop προς την mobile εφαρμογή. Σίγουρα όμως θα χρειαστούν ένα παραπάνω κίνητρο (βλ. παρακάτω) πέρα από την αγάπη που έχουν για τα προϊόντα σας.
Ακόμα και λίγοι σταθεροί πελάτες της εφαρμογής, σε βάθος χρόνου, αποφέρουν πολύ μεγάλο κέρδος καθότι τείνουν να αγοράζουν πιο συχνά και μεγαλύτερες σε όγκο παραγγελίες μέσω της mobile εφαρμογής.
02
Κίνητρα Παραγγελίας
Είτε πρόκειται για σταθερούς πελάτες είτε για νέους, είναι πολύ σημαντικό να δοθούν κίνητρα για να κατεβάσουν την εφαρμογή σας και να προχωρήσουν σε παραγγελία. Μερικά παραδείγματα είναι οι εκπτωτικοί κωδικοί και τα κουπόνια (“κατεβάστε την εφαρμογή και κερδίστε 10% έκπτωση στη πρώτη σας παραγγελία” ή “5% έκπτωση σε κάθε παραγγελία μέσω της εφαρμογής”).
Μη ξεχνάτε ότι ο mobile χρήστης είναι πιο σημαντικός και κερδοφόρος από αυτόν της web εκδοσης.
03
Διαγωνισμοί
Το λανσάρισμα της mobile εφαρμογής είναι μια εξαιρετική συγκυρία για να τρέξετε διαγωνισμό στα social media. Στην κλήρωση θα μπορούν να μπουν όλοι οι χρήστες που παρήγγειλαν έστω και μια φορά. Ο διαγωνισμός μπορεί να τρέξει για τον πρώτο μήνα λειτουργίας της εφαρμογής και οι νικητές να ανακοινωθούν μέσω των social media.
Ο διαγωνισμός μπορεί να επαναληφθεί με το ίδιο ή με διαφορετικό δώρο μετά από κάποιες εβδομάδες ή μήνες.
03
Αποκλειστική Ενημέρωση
Κοινοποιήστε στους χρήστες σας ότι θα λαμβάνουν αποκλειστική ενημέρωση μέσω της εφαρμογής (με τα push notifications) για νέα προϊόντα ή προσφορές ή διαγωνισμούς, πριν από τους άλλους.
Αυτό θα δώσει την αίθηση στους mobile χρήστες ότι ανήκουν σε μια κλειστή κοινότητα από την οποία ανταμοίβονται με premium υπηρεσίες.
04
Social Media & παραδοσιακοί τρόποι προώθησης
Είναι αυτονόητο ότι η ύπαρξη της εφαρμογής θα πρέπει να ανακοινωθεί στα social media του καταστήματος. Θα πρέπει επίσης στα posts/stories να υπάρχει η αναφορά της εφαρμογής με links ή/και QR Code για απευθείας κατέβασμα από το Play Store και το App Store.
Τέλος, αν διαθέτετε φυσικό κατάστημα μπορείτε να έχετε σε εμφανή θέση το QR Code το οποίο μπορούν να σκανάρουν για να κατεβάσουν την εφαρμογή.
Κόστος Υπηρεσίας
η υπηρεσία παρέχεται με τη μορφή μηνιαίας συνδρομής
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Μας εμπιστεύονται μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα.